Urakointi+

Urakointi+ – Projektin hallinta ja kustannusseuranta reaaliajassa

background

UrakointiPlus Oy on dynaaminen ohjelmistoyritys, joka kehittää työkaluja urakoitsijoille. UrakointiPlus on kehittänyt Urakointi+ -projektinhallintajärjestelmää vuodesta 2012. Urakointi+ on monipuolinen työkalu urakoitsijalle, jotka haluavat hallita projektejaan, suunnitella resurssejaan ja seurata projektikustannuksiaan reaaliajassa. Kaikki tarvittavat projektitiedot ovat saatavilla Urakointi+ Saas -alustalla missä ja milloin tahansa. Urakointi+ projekti- ja resurssienhallintajärjestelmä toimii kuten Saas ja toimii hyvin matkapuhelimissa, tablet-laitteissa ja tietokoneissa.

Ohjelmisto auttaa sinua tarjouksissa, laskutuksessa, resurssien suunnittelussa, päivittäisten projektiprojektien hallinnassa ja hallinnassa. Urakointi+ toimii hyvin useiden toiminnanohjausjärjestelmien kanssa ja tukee automaattisesti laskutustietovirtoja laskutus- ja kirjanpito-ohjelmiin. Kaikkia lisätöitä voidaan käsitellä, lähettää, vastaanottaa ja hyväksyä ohjelmiston avulla. Urakointi+ -ohjelmistolla voit varmistaa, että kassavirta on tasainen ja että kaikki työ laskutetaan

Henkilökunta rakastaa Urakointi+: aa. Ei enää epäselviä tuntikirjauslappuja tai lisätyöraportteja. Kaikki toiminnot ovat Urakointi+ -ohjelmistossa ja käyttövalmiita, kun sinulla on puhelin tai tabletti mukanasi.

Työjohtajat saavat kaikki tarvittavat tiedot samasta ohjelmistosta: Voit maksaa palkkoja, seurata laskutusta, resurssien käyttöä, hyväksyntöjä, projektisuunnittelua ja seurantaa sekä saada yleiskuvan hankkeista. Helppo ja nopea projektin resurssointi, laskutus ja sähköinen hyväksyminen antaa aikaa rakennusprojektien onnistuneeseen hallintaan alusta loppuun.

 

Pyydä tarjous tai lisätietoja